"Nikoli ne pomagajte otroku pri nalogi, pri kateri otrok čuti, da mu lahko uspe."

Maria Montessori

Delamo z ljubeznijo

Naša vizija in cilj je razveseliti malčke in njihove starše, ter preseči njihova pričakovanja ob nakupu naših izdelkov.

Montessori metoda

Maria Montessori je poimenovala sposobnost otroka, s katero z lahkoto, kakor goba, vpija iz okolice, "srkajoči um".

Emmi Pikler
Prepustite otroku svet domišljije

Emmi Pikler

Emmi Pikler (1902-1984) je bila madžarska pediatrinja, zdravnica in raziskovalka, ki je razvila inovativno metodo vzgoje otrok, osredotočeno na spoštovanje naravnega razvoja in avtonomije otrok. Njeno delo je bilo oblikovano skozi dolga leta opazovanja in raziskovanja, predvsem pa skozi prakso v zavodu Lóczy, ki ga je ustanovila za sirote in otroke brez starševske oskrbe. Piklerjeva metoda poudarja pomembnost zagotavljanja okolja, ki spodbuja prosto gibanje, samostojno igro in zanesljive medosebne odnose.

Ključni vidik Piklerjeve filozofije je zavedanje, da otroci najbolje rastejo in se razvijajo, kadar se lahko svobodno gibajo in raziskujejo svojo okolico. V nasprotju z običajno prakso odraslih, ki se pogosto skušajo vmešavati v otroške dejavnosti, je Piklerjeva zagovarjala, naj odrasli otroku nudijo podporo le takrat, ko je resnično potrebna. Tako omogočimo otroku, da razvije svoje sposobnosti skozi lastno izkušnjo, kar vodi k neodvisnosti in samozavesti. Ne smemo pa pozabiti, da se razum razvija preko gibanja, saj sta inteligenca in gibanje močno povezana. V ta namen je Piklerjev trikotnik kot nalašč za to. Piklerjeva je verjela, da imajo otroci notranjo motivacijo za učenje in raziskovanje, če jim je le omogočeno ustrezno okolje.

Z našimi izdelki spodbujamo samostojnost pri otroku že od samega začetka, kar v otrocih zbuja motiviranost za delo, odločnost in samozavest v svoje zmogljivosti. Današnji svet zahteva osebe, ki so samostojne in neodvisne, osebe, ki poznajo in spoštujejo sebe in druge ter imajo sposobnost empatije. To pridobimo, če imamo veselje do učenja, navdušenje za raziskovanje, čudenje in druge spretnosti potrebne za uspešno življenje.